۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۱۱

رئیس سازمان صمت اردبیل خبر داد؛

تداوم طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تا مهر ماه در اردبیل

تداوم طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تا مهر ماه در اردبیل

اردبیل-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در اردبیل از ۱۷ شهریورماه آغاز شده است و تا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رامین صادقی شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس اظهار کرد: اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور بازرسی و نظارت بر قیمت، تأمین، توزیع و ارائه به موقع کالا در استان از ۱۷ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: این طرح با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط برای جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی از سوی واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و رسیدگی سریع به شکایات و گزارش‌های مردمی اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با عنایت به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و شروع سال تحصیلی جدید تقاضا برای خرید لوازم التحریر، کیف و کفش و سایر ملزومات تحصیلی افزایش می‌یابد.

صادقی خاطر نشان کرد: در این راستا گشت‌های مشترک و رسیدگی سریع به پرونده‌های تشکیل شده، نظارت ویژه بر رعایت درصد سودهای خرده و عمده فروشی و نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور، ممانعت از فروش اجباری کالا به همراه دفترچه‌های دانش‌آموزی، نظارت بر عملکرد آموزشگاه‌ها و مدارس غیر انتفاعی در دریافت شهریه‌های مصوب، جلوگیری از توزیع و فروش لوازم‌التحریر غیر استاندارد در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: براساس تدابیر اخذ شده در خصوص کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مردمی، شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند، تا بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنند.

کد خبر 5587568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha